mååndag


ny vecka, vart tog helgen vägen?

helgen har vatt lugn och skön.
har fixat lite här hemma bara. igår fick vi besök utav en gammal vän till hjärtats familj plus hans föräldrar då.
hon ville se huset och vår lilla hjärta. hon hade stickat jätte fina saker till N men tyvärr inget som man sååå använing för, riktigt tråkigt men men.
har inte hunnit fotat de än men bild de kommer ska ni se.

idag är de bvc som står på listan sen bara en massa mys resten av dagen!
nuu vakna min lilla plutt =)



jooo, Grattis Emma & Timmy till Lilla tösen =)


Kommentarer
Postat av: Mina

God eftermiddag söta..Allt är bra med mig.Var hos min bm & allt vara bra med mig & min prins..Jo det känns skönt att ha allt hemma nu så nu får han mer än gärna titta ut snart till oss.I dag är det exakt en månad kvar om han vill komma ut den 16 december..men det visar sig.Har köpt amnings bröst hjälp..tack för du sa det till mig..bra att ha om man får allt för ont vid amningen om man kan..Hoppas att allt är bra med dig.Till våren får vi ta & träffas med våra små :) Ha en skön måndag..krma kram

2009-11-16 @ 15:45:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Aliana - 2barns mamma! :)

Jag heter Carmenhall på tradera... :) Ny på min sida?



Kram Aliana

2009-11-16 @ 21:23:59
URL: http://alianaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0