kliiiiiiiiar !!


de kliar något fruktansvärt mycke, gaaalet!
i förrgår så börja de klia riktigt mycke på kroppen. huvet speciellt men även lite på mina armar och precis där jag fick sprutan kliar de. blir galen emellanåt för jag kliar så mycke att jag blir helt röd flammig.
inte nog me de så kliar de i hårbotten sitter mest bak till, nacken och nä inga löss.
har haft de sååå länge och de är små sår aktigt, riktigt räligt. måste verkligen ta tag i de och få de undersökt nu, orka hålla på att flå sig sårig så.



får väl ta tag i att bädda rent och slänga in en maskin tvätt och dammsuga lite.
mitt lilla hjärta ligger här bredvid mig i sin babysitter och suttar bappe och snusar snutte, sååå sött!!



see ya


Kommentarer
Postat av: Mina

God kväll.Det är skoj att fixa :) Har det i generna..:) Hoppas att du mår bra denna dag fast det kliar på hela kroppen...Hoppas att det går över under dagens gång..Haft en skön dag annars? kram kram

2009-11-19 @ 16:56:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

sv: eller hur man blir inte riktigt klok på den!

2009-11-19 @ 17:42:27
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0