inte på ett bra tag...


vi skulle bara till jysk och handla ett ljusnät till trädet därute och bara in en snabbis på ikea och handla kräkis handdukar och en korallmobil meeen vi var där mycke längre än så och gick hela ikea runt, FY FÖR!
kommer inte bli ikea på ett bra tag..
nu ikväll har mamma och pappa vatt här och spenderat kvällen me oss.
mina kära systrar spendera sin på malmö arena för att titta på idol och dom tyckte de var skit bra och roligt =)
madde ringde i pausen och sa;
hör du vem som sjunger?
jag; näää
hon; hööör du inte, sa hon högre och me andan i halsen, haha
och då hörde jag... RABHI var där och sjöng!!
avsluta samtalet me henne; börja nu inte bööööla madde :P för de lät så på hennes röst
hon är heeeelt tokig i honom och han sjöng michael jacksons låååt, så fin!


mitt lilla hjärta kallar nu så..
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0