God Middag Måndag


måndag måndag idag, herregud.
nästa vecka är de december, ja redan shit! 
och december är bebis månad =)
två små mirakel ska komma till världen, sååå spännande, haha.

har nästan precis kommit in ifrån en liten promenad och nu ska jag väcka min lilla sötsak som nannar gott i vagnen. måste byta och klä honom för vi ska ta oss till trelleborg.
fixa lite saker me sofie och thilde sen ska noah få träffa tanten som klämt o haft sig under hans tid i magen, alltså min Bm =)
visa upp min fin fina prins <3
käääärlek till honom!


nä, nu får jag nog ta o börja.
ha en trevlig måndag


Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag..Hoppas att det gick bra på efterkontrollen.Ja nästa månad kommer min bebis om han inte vill vänta några veckor över...Har bara slappat denna dag..så skönt.kram

2009-11-23 @ 15:21:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0