tiden?


jaha snart har denna helgen gått oxå, tiden den bara rinner iväg...
snart flytt, underbart underbart men först blir de en veckas semester :) & sen när de inte sååå långt tid tills september eller jo de är de ju men de närmar sig.


iaf i fredes var de grillning & poker som stod på listan tillsammans me kollegerna på mammis jobb :)
super duper trevligt !! maten var god, fint sällskap sen så kom man 2:a av 9 stycken i pokern, haha.
nåra nya saker snackades om vad vi skulle göra nästa gång, så vi får se när & om de blir av, man vill helst kunna vara me oxå, haha. TACK pappa för du körde mig hem !!
igår tog vi de bara lungt. blev en promenad i de fina vädret & vi landa hos hjärtats föräldrar för att se hur gick för dom. dom höll på att plantera en nu häck. sen på kvällen kom sara & martin och grilla me oss. trevligt !

idag händer de nog inte så mycke. måste hämta mina saker hos mamma & pappa. har typ mitt liv i min väska som står där. glömde den i fredes hos dom.
ska se om jag kan övertala hjärtat om att på marknad, hehe


ha en fin sönda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0