nyöppning...


 

... på öb idag ute på tofta. begav oss dit vid 19 tiden och GUD VAD FOLK !! de var tom kö för att komma in och väktare som släppte in folk efter vad som gick ut, herregud. därinne var de NÄSTAN rena rama kaoset där var inte riktigt sån WOW erbjudande men  2 av dom var ju givetvis slut men fick me oss lite smått o gått ändå därifrån.
åkte inom maxi o handla lite när vi ändå var där, blev sugen på fil och flingor mitt i allt?! ja, så fick ju handla de me mig hem, haha. men jag som inte äter de annars, haha.

annars idag har de bara vatt lungt :) trodde solen skulle visa sig idag ikke den ville de.
pappi hämta ut min kofta idag, tack tack !! och enligt mamma så var den fiiiin =)

nu ska jag ta och borsta min bissingar och sen ska jag krypa ner i sängen, skönt!




sov gott !!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0