vilken natt !!

hjärtud har pipit som aldrig förr till och från hela natten eller jo hon var värre när hon löpte. kom på igår kväll att hon fick ju sig en tur i de fina vädret igår och har förmodligen känt av kattdofter ute. mars är ju som sagt kattens månad, blää för denna månda!
har jag inte vaknat av att hon pipit så har jag vaknat att jag haft ont i rygg/balle. när man väl somnat lagt sig tillrätta och hjärtud slutat pipa då smäller grannen unders *vän* igen dörren så att de hörs grymt mycke och man ligger vaken gen och de är ju inte precis första gången heller. orka inte ligga kvar så 04.50 srteg jag upp och invänta så jag kunde ringa sjuka mig ida vilket jag verkligen inte ville.
så min dag består utav av att vila vila vila och ragga någon som jag hjälpa mig me detta, orkar inte gå såhär mer.



nä nu ska jag nog ta och vila en stund kan ju ändå inte få tag på någon nu ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0