sol = snö ?!


snön den faller därute men tur att den inte lägger sig vitt och fint för nu vill vi ha vår och sooool !!


rent utsagt meningslöst möte på ams ida vi var runt 4 av sisodär 10 ?! som jag tror vi är i min grupp. fick sitta fylla i papper och sen berätta vad vi skrivit, sånt som ja hatar men de gick.
tog mig en tur till mamsen på jobb där L skulle komma på besök. trevlans var de den stund man träffa henne och hon hade bannemaj täänkt på mig förra veckan när dom hade kris.
blev en sväng inom willys och sen var dammsugaren och tvättmaskinen som fått arbeta.
frääääscht igen !
förstår inte på folk som INTE städar eller plockar UNDAN skit tvätt om man ska ha gäster. hur trevligt är de om man går på toa och mitt framför en står en tvättkorg full me tvätt plus tvätt på golvet ?!
ur fräscht och de gör dessutom att man inte vill gå in där igen. Lika så är de o fräscht att ha ANVÄNDA tops framme, örk !



snart carina o busfröna ska komma på en liten fika :)


tack för mig så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0