huvudvärk..



när jag titta på klockan imorse stod den på 08.16, låg kvar en stund sen vandra jag upp.
sen tog vi oss en lång promenad på 2 timmar, riktigt skönt fast de blåste rätt mycke på visa ställen. gick förbi huset och tittat, längtar.
efter så tog vi bilen till trelleborg hem till sofie där de var kalas för alex. thilde vandra runt där som ingenting, riktigt duktig var hon, så stolt över henne.
när vi landat hemma igen så somna vi båda till i soffan, haha. båda hade huvudvärk så togs en lite lur eller johan tog en liten och jag en låååååååååååång tills sofie ringde och väckte mig.

usch nä siket onödig inlägg.

liverpool vann ida me 5-0 hur härligt som helst och nu blir de beck och sängen tidigt skulle jag tro huvevärken är kvar och den är jobbig.




seee ya!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0