vilken helg !


fick som sagt huset i fredes och vi har redan kommit långt.
hel trädgården är rensad, köket är ute lika så golvet i vardagsrummet. igår så fällde hjärtat ytterligare en gran så får bli tippen till helgen igen men de lär behövas för där är en hel del som måste slängas. har väggen kvar att riva mellan kök/vardagsrum samt att sätta nytt innertak i tillbyggnaden eller en del av vardagsrummet kallas ju de.
i söndes så beställde vi vårt kök oxå och kommer bli så fint. vet precis vilka golv vi ska ha och snart så ska vi börja måla först o främst vårt sovrum sen blir de dom andra rummen.
grannarna är hur trevliga som helst vi är dom ända unga på vår gata, resten är gamlingar som går hemma bara, haha. men dom tyckter de är hur roligt som helst att vi har flyttat in, så trevligt att höra !!
tackar för all hjälp i helgen.

men speciellt TACK för hjälpen till mamma, pappa, madde & malin !!!!

annars är allt fin fint.
magen den växer så smått och "pyret" är allt en aktiv liten en, haha.
men tyvärr så dras jag fortfarande me de onda och tyvärr inte kunnat hjälpa till nu under helgen och de har känts skit att inte kunna hjälpa till. tro inte de är skönt att bara sitta och titta fler timmar i stäck, ikke si nikke!!
vill kunna göra något, ta i, bära, slita, jobba som dom andra gjort.



skulle ju lägga upp lite bilder men tyvärr fanns de bara 7st kvar på kameran?!
och vi hade fotat hela huset hur de såg ut. så vi skulle ha för och efter bilder och visa upp sen.
fan fan oxå !!
allt är borta nu!

tror de är solen som gjort att dom försvunnit ingen annan har ju rört kameran mer än jag
annars har den bara legat i en påse. så jävla störigt !!!



nä nu ska jag sätta in lite disk för snart kommer hjärtat mitt och hämtar mig. han är redan ute vid huset för han skulle upp på taket innan de blev för varmt.





tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0