skötbord


igår så såga och satte hjärtat fast diskhon och jag börja måla listerna i fönsterna i köket och idag fortsatte arbetet,
grannen vår har vatt härinne och hjälpt hjärtat lite me att sätta fast kranen och kolla rören, tur han är en gammal rörmokare :P. sen har vi fått målat taket i hallen, 3 element, listerna igen i köket och fått upp lister i lilla fönstret =)
jo, jag har slipat och spaklat lite till i hallen så nu är den snart klar att målas och taket ska tas en omgång till, kaaanon.


men vet ni vad. nu ska nanna sängen och de sa bli grymt skönt. känns att man arbetat i två dagar i ryggen har ju en mage framtill som börja väga lite nu

jo, jag har hittat skötbord =)
dessutom var de nersatt me 400kr
nu ska jag bara hitta en fin skötbädd till den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0