oj vad tiden den går


igår blev de en runda till entré tillsammans me mamma, madde, sofie & thilde =)
fynda två linnen på rea på gina stod och titta på dessa linnen i trelleborg förra veckan dock inte på rea så tur man hade och inte inhandla dom då.
så jag blev riktigt nöjd !!
jo, jag eller mormor (mamma) inhandla bebisens första kläder, SÅÅÅ SÖT!
blev en pyjamas, två bodysar, mössa och ett litet set. tack så mycke!
bild kommer när jag fått min kamera.

idag har vi inhandlat kakel blev dock inte de vi först hitta utan vi hitta ett nytt idag som vi tog direkt.
har tvättat lite till idag och bara tatt de lungt. kändes att man gått i flera timmar oxå, fy bubblan och hade glömt mitt bälte hos mamma som jag inte tänkte på att hon kunde ta me, men men. lite vila har gjort susen idag iaf =)
jo, såg på wallander - skulden. mycke bättre än den förra filmen, hämnden. så undra om nästa kuriren är bra?!
någon som sätt den än?



usch blev lite små sugen på glass, hihi. så ska nog gå och ta mig en lite :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag ska se kuriren i kväll.... har dock inte sätt skulden

2009-07-22 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0