terrorister


de är mina små lurva fyrbetna saker här hemma, haha.
hjärtrud peta på lampan (där de finns en lång metallpinne som man tänder den) slog den mot lampan så jag skulle vakna för dom ville ha mat. Smart katt! Sen kom Torres me den gråa musen som vi inte hittat innan och lekte i sängen sen hämta han den rosa så Hjärtrud lekte me den, haha. Sen jaga dom varandra runt i lägenheten och hoppa upp mig.
helt galna men helt underbara!


har tittat på de nyaste one tree hill avsnittet fick inte gjort de igår för jag fastna framför datan, haha.
men guud så bra! längtar redan till nästa :)



tvättmaskinen plinga dags att hänga upp skjortorna!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Dessa små terroriset..Hur skall dte gå om jag skall bo där????=)

2009-01-08 @ 16:57:22
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0