Jaha då var helgen över..


herregud vart har helgen tatt vägen?
den har gått för snabbt, buhu.


iaf igår så var vi ju hemma hos hjärtats syster på middag. middagen var sjukt god man ville bara ta me fast magen den satte stopp för de, haha. de vi fick var fläskfile som stekts upp, sen var de bacon/svamp/ lök som las ovanpå köttet sen så var de en massa grädde som hälldes över & till slut granerad me ost sen in i ugnen, pommes & sallad till detta. *YUMMIE* enkelt och lätt och SJUKT GOTT!!
sen satte vi kurs in mot stora rummet där M hade förberätt dansemattan, haha. äntligen skulle jag få testa detta och de var svårt men roligt. dessutom så blev jag utsedd till vinnaren :D för att jag gjorde de flest gånger, kämpa som ett djur, haha. ostbricka kom fram lika så en massa pussel som I ville lägga sen blev de en massa spel me M.
Landa trött som ett djur i sängen runt 01.30 men tyvärr vakna jag bara nån timme senare och både pyton.
naaaj ikke bakis!
huvet de dunka som aldrig förr och hade så ont att jag inte kunde ligga ner, var varm, när jag blunda så snurra allt, kände hur illamåendet steg, blääää =(. dessutom hade jag en liten torres som låg precis bredvid mig som gjorde att jag blev allt varmare. men de kvitta om man lyfte ner honom för han kom tillbaka och skulle ligga bredvid mig, sååå söt!
fick somnat till slut och fick 2 timmar sömn igen innan hjärtrud kom och gosa me mig och hjärtat som börja prata me mig, haha.
 tog mig till soffan sen har jag legat där sen dess. hjärtat är inte hemma för han är och tvättar bilen hos sina föräldrar. vad som ska hittats på sen återstår att se men gissar på att vi ska jaga en kaffekanna själva den man har när mn kokar kaffet den glaskannan DEN gick i tusenbitar igår.


oj nu börja körslaget som jag missa igår och sen blir de nog en macka & en kopp varmt te



här kommer lite bilder ifrån igår..

   


seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0