Ärligt talat!?


idag har jag passat thilde undertiden sofie fick sitt hår fixat & riktigt fint blev de!
vi vandra ut till mamma på jobb en sväng, vi var me på samlingen där vi sång nåra sånger och thilde tyckte de var jätte roligt, sen blev middag. runt 12.45 vandra vi ner till stan igen och mötte upp sofie sen blev de en lunch & en snabbis i stan.
tog oss hem till sofie sen kom mamma & pappa och hämta oss sen har vi spenderat kvällen där, nice!
fick höra av en pappa idag att han sakna mig där på jobb, sånt e alltid roligt att höra!!

fick ta me mig deras data hem så johan blev precis klar me den nu, installerat lite nytt på den som inte vill ge me sig när jag var hemma hos dom innan och skulle fixa de :)


nä om man kanske skulle ta och slänga sig i sängen & nanna är grymt trött
faaaan har fått litet ont i halsen & öronen, förklyning hoppas jag så de inte är något annat!!!!

ehh
nanna gott!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Nanna gott själv....Ses om ett par timmar!!!=)

Kram

2009-01-21 @ 21:53:02
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0