jag har något att säga...


nu är de helg igen..
shit vad veckan har gått fort.


idag har jag varit hemma hos sofie och pussat och gosat näsa me thilde busan. blev även klippt, TACK så mycke. hjärtat kom och hämta mig för han sluta tidigare idag, skönt. körde och kolla in två ställen innan de blev willys och öb. hjärtat köpte gelehjärtan till mig i alla hjärtans dag present, haha.
kom hem la in maten mm innan vi begav oss till djursjukhuset för att hjärtrud skulle få sina stygn tagna. såret såg riktigt fint ut och imorgon åker nog tratten för gott och de rosa pling pling halsbandet åker på
:D
köpte även ett häftigt militär halsband till torres såå fin han blev :P


nä om man skulle ta sig en kopp te och forsätta se på let´s dance...


tajjjo 




Hjärtrud & Torres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0