trött mamma idag


idag är jag trött!
mitt lilla hjärta börja få lite små ont i magen igår och kom inte riktigt till ro under kvällen. 00.30 kom vi i säng istället för vid 23 tiden som de brukar vara för (honom) och jag hade försökt lägga honom 4 gånger.
sen vakna han vid 03.30 och somna inte förräns vid 05.30 nanna gott sen till ca 8.00 sen börja oron komma men efter ett tag pladdra de till i blöjan, jippi, haha. de hade vi väntat på!
fortfarande lite oroligt har de vatt under dagen och bara velat sova i min famn, söötnosen.
väääldigt mysigt!
men nu ligger han o nannar här brevid mig så gott =)
tror jag vet orsaken till de lilla magknipet och de är mjölprodukter..
har ätit lite mer med mjölkprodukter i dom senaste darna mer än vad jag brukar.
usch, tåler de inte riktigt själv heller och de har blitt smått värre nu efter graviditeten än innan.
rätt jobbigt får jag säga..


borde egentligen dammsuga men orkar inte förtillfället men har lagt in en maskin tvätt :P
väntar me dammsugningen tills hjärtat kommer hem..
sen blir de att baka någon kaka för de kommer besök ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag förstår :)



så vad gör du då?

2009-12-03 @ 16:19:03
URL: http://viktoriaitsme.blogg.se/
Postat av: syter yster

tack för trevligt sällskap o god kaka..o mkt mys med prinsen. kram

2009-12-03 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0