paket


igår fick jag mail om att jag hade ett paket att hämta ut och de är noahs jeans som kommit, fynd på tradera!
meningen var att vi skulle ta oss en promenad dit meeen valde att ha en mys dag istället =) så får se om vi beger oss dit senare ikväll för att hämta ut dom annars så får de bli imorgon.
innan i veckan kom dom andra fynden, ett par mjuka byxor som liknar ett par jeans, en body (såklart en name it) och ett par mörk blåa byxor ifrån h&m.
har letat efter dessa mjukis jeansen och jeansen på lindex men inte funnit dom så glad blev jag när jag hitta dom på tradera =) dom kläder jag fått hem var suppper fina och knappt använda!!
så hoppas jeansen är i samma skick.
så fynd kan man göra!

kan verkligen rekommendera name its kläder, dom är sköna, bra kvalite och inte så dyra.
även h&ms Mini märke är kanon!


 

 




snart snart kommer hjärtat hem =)

Kommentarer
Postat av: mina

God kväll söta..Hoppas att du får en skön kväll med din kille & prins..Söta kläder.krma krma

2009-12-04 @ 19:56:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0