ögonen går i kors


mina ögon går verkligen i kors nu, men känns inte lönt att gå o lägga sig. noah ligger och nannar så gott i soffan och kommer vakna snart eller om en timma och vill ha mat och är de en plåga och gå upp, de är de värsta man kan göra. så får sitta och underhålla mig me data o tv så länge.
tog fram ullåkpåsen till noah innan den behövdes luftas ordentligt innan den används. så nu kommer min prins inte frysa imorgon när vi ska ut en sväng =)
vill till entre imorgon oxå för att titta. vill speciellt till cubus, lindex och espirit. meeen vill inte gååå själv, hatar de. så får försöka flörta me hjärtat mitt, men tror de blir svårt..

just glömde att berätta att vi fynda en stoooor fin stjärna igår på ekohallen att hänga vårt stora fönster i vardagsrummet =)
dom sålde ju ut allt julpynt/julljus mm 50% så vi kunde inte stå emot denna stjärna. trodde först att de var en mellan stjärna men sen när hjärtat skulle sätta upp den så är den den största stjärnan, så nöjda me detta fynd. och de blev kaaanon fint !


nää, nu ska jag kolla vidare på nätet.
sov gott

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag förstår bara inte hur det kan vara möjligt att bilder kan försvinna av sig själv. Riktigt konstigt. Och jag blev väldigt förvirrad. Undrade om jag hade raderat dom, men det vet jag med 100 procent säkerhet att jag inte har. SPÖKE i kameran

2009-12-21 @ 10:06:58
Postat av: Filippa - blivande mamma

Ja jag är jättespänd nu! Läst mitt senaste inlägg så får du reda på lite :)



Hoppas det sätter igång snart! kram

2009-12-21 @ 15:00:24
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0