Trelleborg vs Malmö



idag är de DERBY dags :D
hade så gärna velat vara där och titta och vi skulle ha varit där meeen jag sätter lite stopp för de, tyvärr.
mina fötter mår inte riktigt bra och svullnaden har börjat gå så smått upp på benen och sen så har jag fått lite ont i ryggen (som ingen vet om) jag skulle trotsa de och ändå bege mig dit för att titta.
så vi ska snart bege oss hem till mamma och pappa för att titta på matchen tillsammans me dom och äta gott :)
fast först ska vi ta oss in i stan och hämta upp systra min och då får vi se om där är en massa ljus blåa :P


jo, imorse vakna jag av att grinden slog igen och hörde röster 08.20. tänkte direkt att var inbrottstjuvar, haha. men de var dom kära takläggarna som kom! dom hade sagt torsdag/fredag meeen dom hade bara lämnat av material i onsdags och därefter inte synts till så vi trodde dom skulle komma som på måndag. och att dom ville ha två dar på rad att kunna fixa de och dels för att de regnat i veckan och dom fått dratt ut på andra jobb.
men nu är dom snart klara dom håller på att bränna de sista just nu :D
så så så glada är vi över de!
nu ska vi börja me andra delen utav vardagsrummet !!


filten som jag klicka hem kom igår. sååå fin och riktigt babyaktig är den :)
och pyjamasen som jag inhandla i torsdags.





näää vattna tomaterna mm och mata katterna seen ska vi nog snart bege oss.
ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Mia

jaja klart.... allt från kläder till leksaker, spel, alltså allt du kan behöva till ditt barn och i vissa fall dig sj, finns gungor och mammakläder (ibland) hoppas du gick ner o kolla ida:P mange fick tag på en liten kamera, sån man filmar med, 5 mp... 10 kr hehe... och jag fick tag på en jätte fin väst nu till hösten till lillan för 10 kr....

2009-08-08 @ 14:35:37
URL: http://miasradqvist.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll..Det var en behaglig resa ner till Italien med bussen..ville inte flyga för trycket för magen..sen ska man helst inte flyga med bebis i magen..Det var skönt att pausa vara annan timme.Söt pyjamas..har varit inne på att köpa dem med..får se längre fram..ska om nån månad till Ullared & shoppa till lillen.Ha en skön kväll.kram

2009-08-08 @ 20:42:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Therese

det e Nicklas syster :)

2009-08-09 @ 19:03:52
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: emmah

så fina saker till er bebis :)

2009-08-10 @ 19:25:43
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0