banan


nu har dom åkt hemåt igen eller de var typ 35 min sen, haha.
meeen de har vatt sååå trevligt att ha dom här, var sjukt länge sen man träffa dom :)
tror senast var när vi fira sandra?!
kan de stämma?
iaf NU får de verkligen inte gå så lång tid till nästa gång. vi bor ju ändå inte så långt ifrån varandra!
tack för ni kom snäckorna mina!

ska ta göra mig en kopp te och slänga mig i andra hörnan av soffan och lite runder på nätet. men först blir de att slänga in en maskin tvätt.


jo, dagens som lilla karolin stod för!
sitter och tittar ner i sin väska och säger; min väska, den luktar banan.
sandra; du har ingen banan i väskan då?
karolin; tittar i ytterfacket och börjar skratta. jo där ligger ju en banan, haha
fy vad vi börja skratta!
hon har känt denna banan doft ett tag när hon rotat i väskan men inte hittat nån banan i de stora facket utan de låg i ytterfacket där hon inte alls hade tänkt att kolla. när dom skulle gå tog hon upp bananen och den såg inte ut som en banan, haha. utan som en svart sak.

snaaaaaaaaaaart kommer min älskade hem oxå!

Kommentarer
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: ja jag går där vid sjukhuset. ah okej, bra då vet jag det, får som sagt se vad min bm säger nästa måndag när jag tar upp det, tycker hon är väldigt seg ibland med att komma med svar på saker man undrar så ja, får som sagt se om jag får något ur henne när jag ska dit, förhoppningsvis, annats blir jag galen :p

2009-08-28 @ 15:46:48
URL: http://emach.devote.se
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: ingrid heter hon tror jag :p haha! ah okej men var ligger det någonstans?

2009-08-28 @ 16:25:02
URL: http://emach.devote.se
Postat av: Hon med bananen!

Haha som det kan gå! :)

2009-08-28 @ 18:39:50
URL: http://glannie.blogg.se/
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: okej, då får jag kanske sticka dit & kolla nästa vecka :)

2009-08-28 @ 19:20:15
URL: http://emach.devote.se
Postat av: Mindy

God kväll min gravida blogg vän..

Det brys mycket på vädret i morgon om man åker ner eller inte..Vet dok inte om jag får med mig killen..får försöka övertala honom med något..hihih...kanske springer vi på varandra där..Så ni är kusiner..så skoj..Majsan är en ur go tjej som jag kommer träffa massor av gånger till..du får följa med någon gång :) Bor du kvar i Trelle eller? Ha en skön kväll.kram

2009-08-28 @ 19:33:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0