anklar?


idag har de hänt en del.
mamma och pappa dök upp och mamma tog tag i en pensel och hjälpte mig att lasera taket, kladdigt och rinnit men klara blev vi. gick snabbt tack vare hjälpen, Tack!
undertiden satte pappa och hjärtat upp fläkten men måste dock inhandla en sak innan vi kan använda den och de ska göras imorgon.
sen till den stora händelsen idag. vi har fått in soffan, soffbord, tvbänk och tv i VARDAGSRUMMET!
helt underbart helt underbart !!

och nu över till en helt annan sak.
jag kan inte se min anklar, haha. min fötter/anklar är så svullna värre än sista och de har gått upp på benen nu me. vakna me lite svullnad som alltid och sen har de blitt värre då jag stod upp och måla taket.
meeeeeen de går över!

nä gott folk nu ska denna människa gå och sova. är sjukt trött och de är en ny dag imorgon oxå.
sov så gott

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo det blir en liten pojke :)

Vet ni vad det blir då?

Hunden är en blandras med bla jackrussel och är Nikkis föräldrars. Jättesöt :)

2009-08-23 @ 21:56:23
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: åh ja hon är underbar :)

2009-08-23 @ 22:00:06
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0