solen den skiner så fint


tvätten är upphängd, torktumlaren klar, diskmaskinen jobbar för fullt så nu ska jag bege mig neråt och sätta mig i solen och läsa en bok och bara njuta :D
underbart underbart
!!
tog mig friheten och platta håret precis, ja de tog över 30 min att göra, herrejisse. är nog därför jag inte gör de så ofta, haha. men ska bli ändring, håret känns om helt annat när man gjort de.


jo, de går mycke mycke bättre än vad vi trodde men än är de inte slut...


nä nu ut och njuta !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Hej!

Jag såg ju inte det inne på själva min sida :( Men okej.. Ja det kan jag väl men det är inte särskilt roligt :) Puss

2009-04-02 @ 14:50:32
URL: http://glannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0