om en vecka =)


usch usch usch, har grymt ont i ryggslutet och sen så strålar de ner i ena ballen jätte mycke och lite i den andra. inte något roligt alls då de blev värre när jag jobba ida. var isf bara me stora barnen men att gå och stå i flera timmar var ikke bra. börja ju redan igår när jag och thilde fick en idé att hon skulle sitta i en väska och sen sprang jag runt me henne i huset, haha. hon tyckte de var grymt roligt och hela hon skratta :)

hjärtat hämta mig efter jobb idag så åkte vi en sväng ut till mamma sen in och handla se hem till gislöv igen, haha. då hade mammi kommit hem och de blev lite fika på de. landa här hemma runt 20 tiden och då VAR JAG HELT SLUT, mest i ryggen dock.
så nu kallar sängen och hoppas verkligen de är grymt mycke bättre imorron för då blir de en lååååååååååååång dag och utflykt :)

sov gott !!

LÄNGTAR !!


Kommentarer
Postat av: lina

vad händer om en vecka??

2009-04-23 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0