mys freda


idag har de vatt en mysdag i malmö me sofie & thilde :)
vi skulle hitta en jacka till mig men fann inte en enda eller jo hade ju hittat inne på malmströms camilla för nån helg sen och de blev att den jacka följde me mig hem, haha.
helt sjukt att de inte finns en enda snygg och rätt jacka !!
Thilde fick en jätte fin dress av sofie & vi hitta en super söt jacka men köpte inte den, inte dumt nock för sofie
 ångra sig sen, haha. men de fixar sig, får pysa in på söndag eller måndag och inhandla den till henne helt enkelt.
iaf de har vatt mysigt och jag tackar för denna dag =)

usch nä nu ska jag hänga lite tvätts minsann och dar

Kommentarer
Postat av: sofie o thilde

tack själv de har varit jätte skoj o mysigt. naw va gulligt av dig, ville ju ha den den var ju så fin. O thilde tyckte om den :)



puss puss

2009-04-24 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0