motion



igår så kändes som att vi bara gick och gick hela tiden för att hitta till vacinationcentralen. givetvis så hade vi gått på tok för fel, haha. men vi hitta dit till slut tack vare mobilen, maha. helja google maps !!
iaf blev lita mat och sen runda på entré innan sofie skulle vara där klockan 17.
båda gick tomhänta därifrån för vi hade inte riktigt ork att stå i kö och givetvis så hade vero moda inte jackan jag ville ha. så när jag kom hem igen så körde vi till mobilia hitta den där men ack så gräslig jag tyckte den vad då, haha. tror jag hitta jackan på H&M oxå som jag kikat efter men näää föll inte mig smaken heller.
aja, blev en myspys kväll me hjärtat vi var helt sega båda två.


nä nu är hjärtat klar så nu ska vi ut och fixa lite saker tills helgen ;)


åter,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0