lördag kväll


ida har de inte skett allt för mycke. hjärtat stack till sina föräldrar för att hjälpa dom ta bort deras häck begav mig senare dit och lata mig o solen, så nu är de en masssssa fräknar i ansiket, haha.
blev runda till ikea precis innan dom stängde för vi ville titta på köket som vi kanske ska inhandla där och de var tur för vissa saker gilla vi inte alls och ändra de direkt på vår lilla *köpelista på köket*
for inom maxi och handla lite kvälls maud blev potatis sallad och röktmakrill (fyyyy d)

nä nu ska jag landa bredvid hjärtat och titta på rooobinson :)






aaaamen tycker de ska gå fort fort fort !!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det går fort sen jag lovar =)

2009-04-18 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0