1 advent



herregud vad tiden har gått... kändes typ som att de var igår vi kom hem ifrån tyskland där vi hade firat hjärtats pappa som fyllt år och vi gick och vänta på att thilde skulle ploppa ut, haha..


iaf igår var vi och såg på High School Musical och den var mycke mycke bättre än vad jag trodde!!
tackar mina kära systrar för en super lördag kväll!!
tackar Ann-Sofie för skjutsen till södervärn där jag tog bussen till mackelimack där hjärtat befann sig.
macke hade köpt guitar hero, aaaaaaaaaaah galet. tror nog inte att de hade fått vatt helt här hemma om vi hade ägt de för jag hade verkligen inte tålamod till de, haha.
men då hade man suttit me de och mattat in de i huvet, haha

ljustakarna är upp nu och ska jag ner i förrådet och hittat julelådan :P


ha en fortsatt bra första advent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0