visning-julmarknad-fika-wallander


jaa dagen börja me att hjärtat mitt inte sov i sängen. han hade gått upp imorse och lagt sig på soffan för att hålla Hjärtrud sällskap. hon stod & jama & klöste på vår sovrums dörr som vi fick hålla stängd för att hon ville ge sig på Torres inatt.
de börjar gå bättre nu mellan dom, skönt. dessutom så har Torres börjat fräsa tillbaka mot Hjärtrud nu och de e bra så han visar att han också kan minnsan & dar, haha.
men Hjärtrud är ändå MIN fina sötsak!!

annnars idag har vi vatt på visning, sen vandra vi och hämta E-L ner till den lilla julmarknaden här i oxie mötte upp hjärtats syster, sambo & isabelle. hjärtats föräldrar & maja var redan me oss. fika och titta på lucia tåg sen begav vi oss hem för att laga lita mat och försona Torres & Hjärtrud.
fick besök utav mamma, pappa, madde & malin, trevlans! fika & visa objektet vi tittat på ida och dom tyckte de såg fint ut =). självklart så skulle dom kolla in Torres :P

jaaa så har min dag sett ut.

nu ska jag åter gå till att titta på wallander tillsammans me hjärtat mitt & malin som ska sova över här.
men är grymt trött och vill nanna kudden NU!

nanna gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0