skak skak skak


hela sängen de rörde sig,
högtalarna rörde sig,
fönsterna skallra,
katterna gömde sig under sängen, haha


jordbävningen mätte upp till 4.7.  de var riktigt räligt och hörde om att de var de värsta sen 1944.
aja, de är ju de stora samtalämnet just nu, maha.



iaf nu måste jag kila och ta på mig.
ska träffa manne över frulle på barista sen ska jag ta bussen till mamma så ska vi kolla på klänning som dom hittat annars kolla om dom har storlek i den andra som jag hitta. hoppas hoppas
HÅLL TUMMARNA!!!

hoj


Kommentarer
Postat av: Majsan

Ja skaka kan man säga.....Visste inte om jag drömde eller ej ju...=)

Tack för idag gumman...Alltid lika trevligt!!!

2008-12-16 @ 21:02:25
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Majsan

Har länkat dig i min blogg.Hoppa det är ok.Säg till annars.

Kram

2008-12-17 @ 17:22:39
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0