Mamma Mia


ja i fredes var jag & sofie och titta på Mamma Mia på malmö arena. herregud vilken byggnad, grymt fin!
när vi hade vandra X antal trappor upp till vår sektion 27 där vi hade fått platserna1 & 2. vandra in igenom dörren och hjärtat börja slå i hundranitto & jisses vilken svindel man fick, haha. kolla upp vart vi skulle sitta & insåg att dom var allra längst in, SKIT BULL!!! man såg scenen lite snett =/.
hade lita långa öron och snappa upp att man kunde få sitta längre ner om man inte klara av att sitta så högt upp. svår var ju inte jag så jag fråga om vi kunde få andra platser och de fick vi :D!!! skiiit bra! så vi sprang ner till sektion 8 berätta för henne hur de var och hon bara skratta, haha. fick nya platser men fick även den info att dom kunde vara bokade så vi fick bara flytta på oss då. JO vissta tre gånger fick vi flytta oss, haha. MEN fick kanon platser!
tjäna lita på dessutom, maha. dom nya platserna var dom dyraste 630kr och vi betala 480kr för dom högst upp, haha.
SKIT BRA GJORT AV MIG!
musikalen var mycke mycke mycke bättre än filmen. hade lätt kunnat se den igen!!!
helt grym!!! man satt och svängde lita på stolen & sjöng me, haha. den var på engelska så man fick ta me läshuvet men de gick kanon att förstå. de bästa som jag gjort på länge och TACK Sofie för sällskapet! Super trevligt & mysigt!
OCH TACK Pappa som ställde upp och körde denna kväll!



scenen ifrån där vi satt





















där längst upp skulle vi ha suttit

parketten & sidan som så vi satt

Sofie =)

Mee

Ur läckra kläder som dom tog på sig i slutet när dom gjorde extra nummer för oss.
Folk stod upp och sjöng & dansa :P




Åhh vilken kväll!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0