åhh då var man hemma..


idag har vi fått inhandlat dom flesta julklappar eller ja alla. jag har något till mamma & till hjärtat sen ska jag handla till hjärtat ifrån mamma & pappa oxå.
men gud så skönt de var och sicken kö på duka när vi skulle inhandla en present till oss själva, fick ju presentkort på duka som inflyttnings present och nu hade vi hittat ett skit fint stekjärn som vi ville ha, när vi ställde oss var de typ nummer 25 och vi fick 71, ahh galet. men vi stod där snällt och vänta för vi skulle ju ha de, haha.
men jag gjorde iaf dagens goda gärning, folk gick därifrån och lämna sina nummerlappar vid kassan så kom de en äldre dam och fick nummer 20 på en NY RUNDA så var jag så snäll oh tog upp en nummer lapp som hade hamnat på golvet och gav henne den, de var 85 gissa om hon blev glad, behövde bara vänta typ 6 nummer. duktiga jag!

vi har vatt överallt ida, men ändå inte så mycke folk i butikerna tyckte jag men i trafiken, herregud!
iaf vi fynda julsaker till 50%, kanon!!



nu väntar vi på att hjärtats föräldrar ska komma me mat, ska bli gott :P


nää åter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0